Friday, September 01, 2006

MERDEKA

KIBARKAN BENDERA MALAYSIA SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 49 KERANA MU MALAYSIA

Hari walaupun ofis aku ramai yg cuti.. aku tetap gak kena kerja.. hehehee... minggu nie dan minggu lepas.. memang minggu yg suram kat dept aku.. Sedih gak.. emmmm...

Semalam Hari Merdeka.. so aku Merdeka kat umah ngan family aku.. memang Merdeka.. dpt releks puas2. Lupa kejap psl ofis yg suram nie.

31 Ogos - Malaysia Merdeka.. tapi rakyat ramai yg tak Merdeka lagik.. Malam semalam jee kluar kat berita budak2 ramai yg nak merdeka dgn lepak kat tepi kaki lima.. dan mat rempit.. rempit habis2an.. emmm.. Tapi aku dulu pun time merdeka aku lepak gak kat kaki lima MPH Bangsar sampai 6am.. Entahlah lepas tu aku rasa.. buang masa jee aku duduk kat situ sampai sakit buntut.. Balik tido lagi best.

Ct merdeka coz dah kawin.. Mawi merdeka dari Ina Kulai.. Ina Kulai merdeka dari Mawi.. hehehee..

P/S: nak kata bodoh tapi pandai.. nak kata pandai tapi bodoh... kira korang nie bodoh jugak leee...
Bila aku kata ko bodoh .. marah
Bila aku kata ko pandai.. melompat2..

No comments: