Friday, December 15, 2006

BAD DAYYYYYYYY!!!!!!

Bila satu benda tu dah byk kali terjadi.. dan yg terjadi tu asyik benda yg sama.. so kenalah kaji balik.. salah siapa. So skg bila aku dah kaji.. hehehee... salah aku lee kot... bila tgk2 balik.. benda nie terjadi kat aku sejak zaman aku skolah lagik... so kenalah aku adjust.
Tadi aku naik court.. tapi tulah benda dah byk kali terjadi kat aku.. so muka aku mcm tak ada apa2 jee.. Hakim tu mesti ingat aku tak sensitive.. hehehe.. aku sensitive tapi tu lee aku dah biasa dah kena... dari skolah lagik.. so aku rasa nie mcm benda kecik jee.. coz yg terjadi tu bukan atas sebab aku jeee.. org keliling aku pun patut gak kena tempias.. tapi tak kisahlee.. ubah je lah apa yg patut.. benda kecik je pun.
so hari nie aku ada wat satu perkara bodoh.. tak apalah biar aku jee yg tau tahap kebodohan perkara tu.. Alhamdulillah perkara tu dah settle dah.. hehehee... legaaaaaaaaa!!!..

No comments: