Thursday, August 09, 2007

INTER FRAME BOLING.. HEEE

Uiihh!! dah lama aku tak bersih kan banglo 13 tengkat nie.. Dah bersawang2 dah.. ish.. Tak pe lepas nie aku ada byk masa.. so bleh aa slalu nyapu...

Ari tu aku berpeluang join tournament boling anjuran Zila FC.. nie 1st lee join FC2 nie.. heeee.. Sebelum tu dasat gak kitorang training...

Entahlee masa register kata 4 game .. alih2 3 game jek.. tak pelah layan jelah.. Ok aaa dpt
goodie bags.. 1st game aku hancur siot.. ntah aku pun tak tau.. 2nd game baru lee ok skit... Ramai gak dak2 AF yg dtg.. tapi aku tak merembes ngan diorng pun.. heeee... Ada gak scene bergambar yg aku sempat lari.. hahahahaa..

Dafi FC bawak pompom.. dasat + bising...diorng pakai bateri anergyzer... tahan lebih lama.. heee
Lepas boling g aaa melepak... Wat video sambil2 tu..


Partner in crime.....

No comments: