Tuesday, April 22, 2008

Ok... Ok....

Banyak plak menda nak kena buat. xpe aku settle satu2.. mula2 nak siapkan wsite hakak aku.. aiyaaa dia xde soft copy plak.. aku kena lee type semua text tu.. xpe aa buat jee.. OK Laa Tu...

Tgh buat2 ada plak menda lain masuk... leceh nya dirong nya request. Harus ke aku terima.. terima jelah.. Dari melopong... baik wat jee.. OK Laa Tu..

Weekend nie ada boling plak.. aku cam rasa pack semacam jee.. otak aku je kot yg serabut.. ish byk pagar nak kena langgar nie.. langgar jelah kan.. ala bukan selalu.. kira OK Laa Tu..

Aaaahhhh sempat siap 2 benda.. cepat2 emel.. kosong skit kepala aku rasa.. kalut aa minggu nie.. aku mcm xleh pk plak... dirong nie pun memain jee... seb baik aku cool.. Ok Laa Tu, biarkan jee dirong..

Ish nak ke xnak.. apa nie.. aku sorang jee yg mngadap.. apa leee... xkesah lee.. OK Laa tu..

Xpe aaa buat pelan2 kan.. lama2 siap jugak.. kasi Bereeh je laaa..

No comments: