Thursday, December 11, 2008

Jom Tengok (LOOK) Futsal..................

Tenet dah ok... yess!!!

Baru ada peluang nak update blog. Alhamdulillah event L.O.O.K Futsal dah abis ngan jayanya. Linda pun hepi.. so Ok Lah Tu!!. Penat memang lah penat. Start from Monday aku n cip x duduk diam. Hari2 ada je menda nak kena buat. Hari Selasa g Bangi amik air ReVive. Aku plak time tu tetiba je magrain.. aduss.. muka memang sememeh jee. Langsung diorng speku mak pregnant.. hehehee.. suka ati jee. Sampai jee kat MMCR aku runner aaa g toilet muntah.. pastu baru lega kepala aku nie. Esoknya Rabu g lagi MMCR nak jumpa Pokcik Awalluddin tu..hee. Dia update apa yg dia nak buat time game nanti.. Then Khamis g sports planet utk cabut undi. Kete plak tetiba rosak kat Melawati. Seb baik kat situ ada bengkel..so bleh aaa g adjust2 kete cip tu... melayang gak RM140. Sampai kat sports planet org dah undi n dah bahagi2 grup dah. Aku dtg trus diskas pasal barang2 goodies. Ingat bleh setelkan mlm tu. Last2 angkut semua barang2 g umah K Yatie. So packing dulu mana yg ada. Boleh tahan gak 300 bag nak packing. Sakit pinggang aku membongkok2. Esoknya start dari pagi aku n cip dah stndby dah. Plan mula2 semua g Karangkraf amik mag. Setelah ku pk2.. kitorng pecah dua je. K Yati n Shaza jee yg g amik mag. Aku n cip siapkan menda2 yg lain. Kol supplier baju komiti n 100 plus. Pastu ku lepak kat opis cip print apa yg patut. G wat laminate bagai.. So tengahari lepas amik 100 plus g berkampung kat umah K Yatie. Aduss.. x lunch lagi nie. Abg Nazri belikan kuih n air.. ok la wat alas perut. Pastu bermulalah sessi mempacking balance2 brg yg ada. Bayangkan kitorang 4 org jee yg jadi tukang runner, tukang packing, tukang sapu, tukang segalanya... heee.


Tengah packing....


Dah packing fuhhh lega....

Misi kedua nak g lari ke Alam Sentral jap. Nak tgk semi final Muzik2 etnik kreatif. Punya lah laju kitorng mempacking barang coz nak kejo masa punya psl. Seb baik ngam2 6.30pm semua dah setel. So diskas2 nak jumpa balik dlm pkl 11pm gitu. Aku senyum jee.. uiikk sempat ke nie pkl 11pm nak jumpa balik.. heee. Sampai je kat Alam Sentral aku amik pot blakang kamera. Hehehehe... sah2 xkan masuk muka aku kat tv.. heee. Seb baik Ija perform 1st.. pastu peserta yang lain2 tu aku tido. Penat. Part Dior aku terjaga lee coz performance dia .. mak aiii. Tapi sayang x g final. Time Ija nak start nynyi jee aku lak yg berdebar2. Takut gak klu2 sore dia x smpai or semput ke. Lega bila tgk Ija dpt perform ngan baik, walaupun x perfect tapi terbaik dari Ija. N nmpk dia usaha btul2. So credit to Ija lee. Xpe lee walaupun Mawi pakat nyanyi tutup mata sepanjang performance dia... hahahhaahhaaa.... eleh. N bertambah lega bila DDL dpt g final. Pastu aku, cip n Shaza runner trus g umah K Yatie, amik goodies bag bawak g Sports planet. So xdpt lee nak join Ija n dak2 bereeh selakburet eh.. selebrate kat Kelana Jaya.. g makan2 jee.. heee. Gitu-gini (eh mcm ayat cip je) dlm pkl 2am setel semua. Goodies semua dah letak kat sports planet. Air mineral semua dah ikat bagai. Pastu misi mengisi perut ngn cip kat kerang bakar. Ija singgah jap lee dlm 5 minit coz aku sebuk nak jumpa dia kan.. heee. Gitu-gini lagi xsedar dah pkl 4.. aiyaaaa... balik aaaa.. pkl 6am dah kena gerak g amik roti plak.


more review on semi AJL.. BlogMate My Name Is Syad

Pagi yang gelap, kini sudah terang.. aiyaaa.. dah pkl 7am dah.. amik roti bagai n duk depan sports planet. Tunggu pintu bukak. Pastu apa lagi setup tempat regis lee. Sapa2 yg regis ngan muka macho nak angkat goodies bag tu semua terkejut berat gile.. hehehehee. Linda pun smpai trus jee wat opening ngan poco2. Bila game start aku dok kat tgh2 court 6 & 5 coz sebelah kanan ku Team Bereh n sebelah kiri Saida Fc.. hehehe senang aku nak tgk n jerit. Kalut skit bila part nak kasik food.. food x habes sampai lagi.. skali ku dgr Linda dah announce "Nasi Ayam sudah smpaiiiiii!!!" habes semua bersorak.. aduss... kalut mak time tu.. so penyudahnya ada yg x dpt sup coz sup blum smpai.. heee..

B4 announce pemenang... kitorng selebrate besday Linda yg dibuat ala2 suprise.. lenguh gak tangan ku kat belakang tunggu Q nak bawak kek tu.. kejap aku pasang lilin.. aikk kata nynyi 1 lagu je... padamkan balik lilin tu.. pstu pasang lagi.. aikkk.. x habes2 lagi nynyi.. padamkan balik lilin tu.. klu mcm nie esok pagi pun x setel.. heee..

Tahniah kat team P.I.C yg jadi juara L.O.O.K Futsal Tournament kali ini. Tahniah gak kat akak Siti Noraini yg menang best player... suspek tul ngan akak... ngan gaya Mak Limah g pasar akak bleh tahan penalti n score... wahhhh!!!!!..

Thanks gak kat Saida FC yg stay smpai abes rancangan... So watch out gambo2 kat Media Hiburan, Remaja n Bacaria... insyaAllah...

Pasni ada x sapa2 lagi yg nak wat tournament futsal .. aku plak nak main kali nie...



Duit cukup ke nie .... kang kena basuh court kang...


lega jee game dah abes....


Berangan jap ...


Komiti....

pic ehsan Kak Lun n Cip...

LOOK NEWS

5 comments:

eleza737 said...

aii x dapek goodies bag.. buleh claim x..?
hik hik hik

KECU said...

camne leh x dpt....?... sapa lee dak davom yg tukang amik goodies ari tu..

Anem Arnamee said...

Salam ziarah..

beshnyer..huhu

... said...

hi su.. wahh bz giloss ko su.. siap jadik komiti bagai.. hang boleh ekk x tido.. macam nie mmg layak le jadik komiti..

wehhh kat masa jumpa lepas raya tu dah cakap nak kena operate.. mesti hang tengah berangan masa kita sembang tu :P:P

Anonymous said...

mnggu trsebut dinamakn...
'minggu sengal sendi'.. ;)