Saturday, May 23, 2009

Kdg2 Allah sembunyikan matahari, DIA dtgkn petir & kilat. Kita tertanya2 kemana hilangnya matahari.. rupa2nya Allah berikan kita pelangi..



Jodoh terbahagi kepada tiga...

Jodoh Dari Syaitan - Kamu berjumpa dan bercinta, lantas berpegangan tangan dan akhirnya Syuhada mengandung, baru kamu berkahwin.

Jodoh Dari Jin - Kamu menyukai Syuhada tetapi Syuhada tidak, kamu sihirkan dia dan kamu berkahwin..

Jodoh Dari Allah - Kamu berjumpa, bertentangan mata lantas menusuk ke hati, kamu meminang Syuhada, dan Syuhada menerimanya, kamu berkahwin dan berkekalan. Inilah yang dinamakan Syurga Cinta.


Kepada yang belum menonton, marilah kita menonton. Tenang, ketawa, sedih dan insaf pasti terasa. Didalam industri kita yang berlumba2 mahu mengeluarkan filem yang lebih kepada keruntuhan akhlak.. Syurga Cinta muncul untuk menyatakan masih ada harapan dan cahaya. Masih ada cara untuk bercinta. Masih ada jalan untuk kembali.


7 comments:

... said...

best ke citer nie su?? budak kecik tu ala2.. hermmmm

KECU said...

Awal tu plotnya... Heliza penggeraknya.. dan Haziq penyerinya.. heeee

Fifiey82 said...

bagus crita neh... bnyk sgt mesej... bdk2 muda wajib kena tgk crita neh...

ZeQ said...

i dgr ade org tu nanes..
iskkk cmne la bley x pasan..
dok selang 1 jek.. :D

KECU said...

ish ish.. ija nie memang nak kena karate... huuuuu...

Anonymous said...

amboi... su.. harus aku pegi menengoknya ni ngan ko nih.. ko tau la aku ngan citer2 melayu ni dah baper x terpedaya, tapi xpe, aku masih xputus asa.. ok.. insya'allah minggu depan, lagi pun target ko blum smpai lagi tuh kan.. hihihihii

M'

KECU said...

hahaha... ok2 next week ek..