Tuesday, November 30, 2004

KAK PAH vs MAK ITI

Aku memulanya tak ambil pot sgt hal nie... aku pun ada gak baca email tu... tapi aku buat tak reti jee.. coz dah byk kali dah benda mcm nie terjadi. Bila Ct start wat report polis.. aku teruja jugak nak follow story nie.. pastu aku pening coz ... byk sgt polis report menyusul lepas tu.. dari Kak Pah lah.. dari wartawan itulah .. inilah... Pastu aku wat dek.. males nak ambil tau.... Coz kan lebih baik cari cepat2 sapa yg buat angkara nie...

Pastu kluar plak sequel story email nie.. yg Kak Pah kena serang... emmm... memacam... Then Kak Pah kena tahan coz polis dpt detect dia yg hanto email tu... then mcm2 lagilah sequel lepas tu...

Bagi aku.. biarlah benda mcm nie settle cepat2.. dan terima kasih jugak kat Mak Iti .. coz dia bawak benda nie ketengah... dan sekurang2nya org len tau yg perkara2 alam cyber nie boleh gak dibenteras...

Dan aku cadangkan .. mana2 Cyber Cafe perlu mendaftar bawah akta Multimedia... then semua yg nak surf kat Cyber Cafe dikenakan syarat utk register secara rasmi... maknanya kena kasik IC .. then baru dpt ID utk guna terminal... amacam?..

No comments: