Sunday, December 26, 2004

Tsunami

aku tengah nak goreng mihun pagi tu.. aku goyang almari dapur.. apasal lak mcm tak stabel jee... aku adjust le sikit..

aku terus sambung sessi masak mihun ku... tiba2 badan aku rasa melayang... ish aku ada darah tinggi ke?.. then aku nampak pintu grill beranda aku bergoyang... uiishhh.. awat lak nie..

aku lari kat hall... aku berdiri tegak... aku rasa mcm ateh kapal.. melayang2 jeee.. aku dah risau.. adalee dlm 5 minit umah aku bergegar..

pastu aku jadi bodoh kejap.. duduk jeee diam... dalam hati nak sambung masak ke idak?... dah lama tu baru lee aku bangun dan sambung balik masak mihun aku tu.. tapi dlm hati berfikir2 jugak.. kenapa ye?..

Lepas tu aku turun pi kedai... alih2 kat situ org bising pasal gempa bumi kat Sumatera.. ooooo ... patut lee.. Rupa2nya org len dah lari turun bawah time bergegar tu.. aku jeee yg dok lepak.. menten jeee kat umah...

Bukan apa.. aku try lee nak cooldown... tapi klu lebih 5 minit lee still lagi bergegar... for sure aku dah lari dah...

naunzubilla....

No comments: