Monday, May 16, 2005

PIKNIK LAGI

http://img.photobucket.com/albums/v201/suhaila/dinapiknik.jpg
"uikkk!! cari apa tu?" "emmmm...sedapnya..."

Aku bergegas gak lee balik coz takut terlambat.. tapi aku dah tau dah time rasmi CTO.. hehehe.. tgh lepak kat umah sambil tunggu bodygad kecik bangun.. reese sms.. kat mana nie?.. rupanya dia pkl 2 tadi dah sampai...Aikkk!!! panctual pulak diorang... slalunya mesti semasing termiss LRT... hehehe...

Aku pegi gak kat Taman rasmi CTO.. dari jauh aku carik starbuck... "uiiikkk!!" tu jee yang aku dpt cakap bila diorang kenalkan itu starbucks... hehehee... its ok...

Bodygad kecik aku suka leee dapat main gelongsor... berpeluh bodygad beso kejo... yelah org len naik gelongsor ikut tangga .. dia pi naik gelongsor ikut gelongsor tu gak... tapi sampai dgn selamatnya ke atas... terror gak bodygad kecik ku nie...

hehehe.. like mother like daughter...

No comments: