Monday, May 15, 2006

3 HARI YG LEPAS

Cuti 3 ari... buat aku penat gileee... Klu org len kata best nya dpt relek 3 ari.. aku lak penat.. penat kaki, tangan dan mulut.. hehehe..

kaki aku asik kedapur lee kedepan lee kebilik lee mengemas.. tangan penat angkut baldi nak mop lantai, berus bilik air dan angkut mengangkut bodygad2 kecik ku.. penat mulut dok marah Dina...

"Dina jgn baling kertas kat tingkap" aku jerit.. pastu Dina balas "uweekkk ebok yeee" sambil kasik satu jelingan tajam kat aku..
"Dina tolong amikkan pampers adik"
"takk.. tak oyeh empes"
"Dina tolong amikkan cawan tu"
"tak ... tak oyeh cawan"
uhuuuuhuhuhuuuu... sabojelah... anakkuuuuu.....

Malam ingat nak update wsite.. so aku stay back dlm 2jam..then resultnya aku wat keje 1/2jam tidur 1jam 1/2.. hehhee...

3 comments:

Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»

Anonymous said...

Great site lots of usefull infomation here.
»