Thursday, May 25, 2006

AJEGILE!!


Apa lee yg aku nak buat ek?.. Idea byk... mcm2 idea... nak design tshirt pun ada gak niat tu.. tapi tuleee .. skg tak leh... tunggu mlm karang... tapi biasanya bila mlm aku dah penat... ish leceh betul..

Rasa nak amik cuti lepak kat umah satu ari... tapi boring lah pulak... Uwaaaaaarrkk!!! (aku nguap tau .. bukan nangis..).

Oh ye... dah lama gak lee aku tak tgk banglo 13 tingkat aku nie.. Lot of thanks to Annonymous for your visiting and leave a very nice comments on this blog.. thank u, thank u very much.. pls do not stop here.. do visiting me again.. key...and if u don't mine.. u can introduce yourself also...

"Annonymous".. tingat zaman aku bangang internet dulu.. aku ingat annony... tu nama org.. penah aku masuk satu blog.. hari2 annony.. nie letak komen.. mati2 aku ingat org yg sama...

jap2 "mati2 aku ingat org yg sama".. dulu aku ngan kawan aku slalu gelakkan cikgu aku bila dia sebut ayat mcm nie.. yelah dah mati mana leh gelak...

Minggu nie aku ada Hangin satu badan sikit... ntahlah kadang2 rasa aku nie mcm kena tindas jeek... tapi aaahhh... lantaklah... aku buat jelah apa yg patut...

3 comments:

Anonymous said...

kehadapan kekanda sue..

pssst kak sue.. geng-geng enonimus tuh bukan geng-geng se-pem-mers ke..

sepesen je link diorang tuh..

KECU said...

tuleee rasanya mcm tu... "se-pem-mers" tu apa nyeee...

Anonymous said...

saja je memelayukan ejaan mat salleh tu..

spammers sebenonye...
function diorang ni kalau tak silap reen dah automate.. atau diprogramkan..

so diorang masuk la memana site.. puji sket.. letak link apa2 kekadang yang tak senonot pun ada..

kalau diorang tak attack sistem komen.. diorang attack email..

reen pun dulu selalu kena gak..