Tuesday, February 05, 2008

PENAT, LUMPUR DAN GARDEN

2/2/2008
Marathon besday ija.. mmm sabtu tu countdown kat OLD TOWN WHITE COFFEE yap kwan seng... penat gelak2 jee time nie... aku minum kopi jeekkk.. coz aku selsema n demam.. so ari tu aku wat marathon bersin tanpe henti.. n aku rasa virus aku dah merebak kat ija.. nasib aaa.. Smpi umah pkl 2am... aku risau gak takut kena tido luar.. yelah aku lupa nak amik kunci kat bodygad. Tapi seb baik mak aku lum tido.. hehehhe.. so balik x trus tido.. borak2 jap ngan mak aku yg sportrim tu.. heeeee... cayalah.. Pkl 4am baru tido...

1st time aku rasa makanan nie...


Heppi besday tuk K She eh.. K Aisha.. eheh byk no nama lee..

3/2/2008...
Nerves sebab hujan.. camne nie... apa plan B? mmmm... 2nd nerves sebab aku x jumpa kain tuk game Kaki Kembar.. alamak apa aku nak buat.. aku dah amik tadi .. mana plak aku letak.. plan B!! plan B!!.. Anyway semua berjalan lancar... semua enjoy.. fuhhh lega2...

4/2/2008
Penat x terhingga hari ni aku rasa. kelmarin dan semalam blum terasa apa2 lagi.. sihat dan segar bugar jeeekk.. walaupun tido berapa jam jee.. Tapi aku lega-selega nya coz akhirnya setel gak D Garden Party tu... fuuuhhhh.... Anyway aku happy dan enjoy.. Klu time family day opis dulu .. aku takat duduk jeee or join game.. tapi kali nie kena terlibat dari A to Z... kira pengalaman baru gak.. Baru tau betapa penat dan letih otak memikir.

Smalam habis semua sluar n kaki bermandi lumpur.. kasut aku dah 3 kali aku basuh.. masuk kali ke4 aku x larat nak basuh.. aku lenjan jeee lumpur tu.. syok gak tgk semua kaki pakat ramai2 tukar kolor coklat. Ija aka besday girl pun aku tgk suka gak lenjan lumpur2 kat situ... heeee. 1st time dlm sejarah kasik adiah balut pakai plastik kedai jeekk.. ntah2 harga pun x tanggal lagi.. hehehe.. kantoi2... xpe aa ija tu kira lain dari yg lain..

Smalam balik trus pengsan.. ekceli xleee pengsan trus.. aku sempat gak masak.. heee.. yeaaa perut kena isi gak...

Hari nie kensel semua xtvt aku.. coz rasa cam letih lagi nie... so lepak umah jelah...

aku jadi mandor jee.. tukang tengok..


nie lee lumpur tu...

aku x pasti kenapa aku diri kat tengah2 tu...


ajememang ngan signature kat pipi.. heee


to ija heppi besday... makan ek adiah tu smpai abis...

semua gamba diatas ehsan dari K She.. hehehee..

10 comments:

Anonymous said...

1st koment kat cni..
aiyak.. nape tba2 leh sesat kat cni plk.. ekekekke...
mta kbenaran tuan bloq..
tu muka btul or just gmbar kena sign??

KECU said...

welcome atiey..

muka betul.. heeeee.... x de aaa tu gambo lee kena sign.. klu muka btul harus kena tekwando dah...

eleza737 said...

ekekeke pandang skali mcm pipi ija luka..

hmmm.. kalau pakai kain..
br sy x protes.. ekekekke

KECU said...

kain ilang ... uwaaaaaaaaaa!!!! tu sebab pakai tali....

Anonymous said...

nie family day aper cu?? company punye ke fan club nyer..?? sorry ekk manyak tanyer ahhh.. tapi yang pasti, nie mesti time ujan.. lumpur cantekkk.. hehehehe.. hehehehe

nad said...

lawo la pipi ija kene sign tu!
hikhikhik ;)

Anonymous said...

salam...ehem2 nak tumpang lalu jap kak su...ekekeke x pernah sesat jalan sini...nak try besh x kalau nak wempit...wakakaka

KECU said...

*nad... pipi tu lawa ke.. gambo tu yg lawo?.. heee

*syima.. hati2 merempit.. jln kat sini byk bonggol..

Anonymous said...

ok beyeh caye pemandu berhemah...don woly...ekeke
kalau wempit pun just 140 patah perkataan je...ekekekeke aiyaaaaaaa
manyak bonggol ek msti wamai kanak2 melintas kat sini...ahaks

Hudd Pique Lovato said...

antik ippi...