Wednesday, June 25, 2008

just BEREEH IT ..


Lamanya aku x update blog nie.. busy menguasai diri .. hehehe.. minggu lepas memang letih yg amat2.. dah lee mak aku g Umrah.. so aku terpaksa amik alih kuasa jaga umah.. dlm seminggu kena ulang-alik Taman Melati n Cheras. Balik pulak buat itu buat ini… penyudahnya aku tidor hari2 3 jam jek.. tapi xpe tu kira normal hour tido aku tu.. hee.

Minggu lepas memang kerap aku balik lambat aaa… g sana g sini.. setelkan utk event Bereeh Boling nie. Deal ngan supplier bagai.. Diskus ngan team blog mate kat Melawati lagi.. (dah jadi port kitorang plak kedai Nora Tomyam tu.. heee).

Dari awal planning nak buat event nie sebenarnya nak open utk Team Bereh jee..ntah camne bertukar utk semua FC.. heee.. Pada awalnya aku memang konfiden.. bila dah nak kompomkan semua.. aku berdebar2 plak.. Ndak2 lepas terpaksa tukar date dari 15 ke 22 June 2008.. mula2 tu sebab Heliza x bleh join.. (x best laa kan ija xde .. sedangkan ni event dia).. so tukar ke date 22/6/2008.. Iklan semua dah kuar kan… so risau takut ada yg tarik diri.. Pastu nak booking lane plak.. uiikkkk ada ke patut BTS x rekod kitorng nya booking on 15/6 tu… nasib baik postpone date.. klu dgn kondifen jee kitonrg buat.. isshhh naya… Kshe lee g gegar semua tempat boling utk booking 22/6.. last2 yg available is Cosmic, Megamall n Sunway jee. Pk2 n lepas compare2 rate.. kitorng pilih Sunway. Lega settle… pastu ada lagi problem.. deposit plak.. coz dlm masa 2 minggu kena bayar deposit RM1,500.00. Date last payment dari player plak lambat lagi.. so memang xleh nak rolling aa duit tu.. Buntu gile time tu.. tnya sana tnya sini .. try minta advance x dpt.. tup2 hari Ahad tu .. mcm ada magic plak.. Skaut muncul.. time tu aku rasa skaut sikit2 mcm superman.. PENYELAMAT.. So book kat Sunway.. org sunway tu smpai dah kenal sore Kshe.. hehehe.. siap dirong Tanya Heliza ada nynyi x nanti.. hehehee..

Masalah n stress semua tu memang lee ada.. .Cuma aku lebih senang wat x tau jee.. coz klu aku layan.. aku pun akan bertambah tensen… dah lee ngan personnal problem lagi.. argghhh!!!.. mencik… So aku byk diam jeee.. aku rasa itu lebih baik. Lagi nak dekat event lagi tensen.. tapi bila pk2 balik.. kan semua dah plan.. so follow je lah plan kan.. wat pe nak pening2.. hmmmm…

Tibalah hari Sabtu 21/6.. g antar brg2 kat Sunway, jumpa Manager tu tnya progress semua.. pastu meeting ngan committee semua… balik tu g singgah Carrefour cari kain tuk Ratu, Raja n Artis Longkang… lepak umah kshe jap.. pastu pkl 8.00pm kuar semula g Laman Santai kat Istana Budaya.. tgk CT2 nyanyi (CT, Saida n Saerah).. penat coz lamanya nak tunggu diorng nynyi… nak dekat pkl 11pm baru smpai turn CT2 tu semua… xpe layan lee… Sambil nak tunggu CT2 tu nynyi Ija n Syad dera suh aku lukis .. aku ekceli malas., coz dah lama x melukis… last2 aku lukis gambo Istana Budaya tu… Ija n Syad tukang color… Pukul 12++ smpai umah… esok pagi2 dah kuar balik…




2 comments:

SHE said...

ooo ada review boling...
tu la 'mnderita' rasa
tp alhamdulillah smua setel
bereeh!

asamz @ Ad!3L7 said...

respek kome....ahkak2 hebatz... :D