Friday, June 27, 2008

27 Jun.....

Hari yg sama, tarikh yg sama, dan waktu yg sama.. (Jumaat, 27/6, 12.30pm) aku lahir.. Mak aku cite time aku nak lahir dulu.. mak aku x bercakap kat sapa2 dia nak bersalin.. dia diam jee.. penyudahnya aku lahir sendiri dgn bantuan nenek aku... sebab tu mak aku kata aku pendiam n independent.. wahhhhh!!!! Atuk aku g panggil bidan tapi kerana nerves atuk aku n basikal dia n bidan2 skali masuk parit.. hehehehe...

Skg bila aku nak bersalin anak 1st aku ... keadaan yg sama gak.. cuma tempat je lain.. bersalin kat hospital.. hehehehehee... cuma aku x berckp gak.. aku diam jee... nurse2 kat situ yg nerves.. hehehe...

4 comments:

sachikuga said...

Happy Beday K.Kecu!!!
cemoga pat2 pat cucu..hee ;D
wah,sungguh unik kisahnye..
kekeke

Datin Tyka said...

wah best nye cerite imbasan..

tyka tatau la mak lahirkan tyka camne.. camne la anak dier bole jadik sengal.. hehe.. nnt tyka pon nk diam jer la.. huhuh..

sblom terlambat hepi belated besday lg..

nk hadiah?? tggu tyka keje la eks.. huhuhu

Hudd Pique Lovato said...

HAPPY BDAY K.KECU!!
SEMOGA PANJANG UMUR
MURAH REZEKI
SERTA
HIDUP DIBERKATI ALLAH!!

KECU said...

thanks semua.... mak terharu... :)