Saturday, July 19, 2008

KAMERA KU....


Tgh termenung tetiba aku terpndang kamera lama aku.. Teringat time blajar dulu .. Walaupun aku bukanlah pelajar yg cemerlang dlm subject photography nie... tapi atleast knowledge tu amat berharga.. heee.. Kamera nie abang aku yg bagi duit.. pakai duit study loan dia... time tu dia kat US... Ada member aku baru2 nie nak beli kamera aku nie.. tapi aku x jual.. sayang beb.. antik kamera nie.. Kamera nie xde byk eksesori pun... aku pakai time blajo dulu jee.. pastu aku guna2 sendiri jee... Skg nie ingat nak g bersih kan lens n nak guna balik aaa...



Guna filem black n white time nie .. x tau lee skg ada lagi ke idak org jual filem BW nie

nie kat titiwangsa.. ada kelas photography... masa sessi nie ada sepasang couple tgh asyik masyuk lepak... kitorng wat dek jee.. dlm masa 5 minit lepas tu... toleh2 tetiba couple tu dah x berdua lagi.. tpi beramai2 ngan org DBKL.. hehehehe... haruslee tu kena sound.. tapi mcm serius jee couple tu kena sound.. ntah apa lee diorng wat tadi ek.. heeeee... seb baik mak xnmpk .. klu x mak dah snap gambo dah.. heeee.. Kitorang simpati ngan couple tu .. coz yg pompuan tu mcm tgh nanges jee.. so sebagai simpati kitorng .. kitorang ramai nyanyikan utk couple tu lagu "ampunnn makkk x buat lagi.. uhuhuhuhuhu, saya menyesal.. uwaaaaa" sambil disambut dgn jelingan dari couple tu... yg berlalu pergi coz sedap sgt kitorng nynyi sehingga menusuk ke telinga dan ulu ati... heeeeeeeeee.

5 comments:

Anonymous said...

peewit..kuwus aar mu dulu..hiks

KECU said...

ahaks... :)

asamz @ Ad!3L7 said...

pewiitttt jugak....canggih2... :D

yusof sadjirin said...

aku minat jg bab2 camera ni..skrg ni pun stdy filem

KECU said...

thanks andin singgah sini... u study film ek.. hmmm bestnya...