Tuesday, April 21, 2009

HATI AKU NIE LAGI DASAT BERGELORA .. katanya..

Betulah kata org.. dunia nie kecik je. Aku baru terjejak kasih dengan seseorang2. Rupa2nya sedara.. xsangka hari2 tgk muka dia.. skali sedara.. heee.

Oklah.. dis week tetiba aku terlayan cite Gelora Di Hati Sara... uhuhuhuhuuu.. Nie semua gara2 tereksiden terUTUBE (hee apa aku tulis nie?). Before dat dgr jee member aku cite. So x excited sgt nak tgk coz sah2 memang xdpt nak tgk pun.. N ada gak baca kat paper psl cite nie ngan lakonan Gee. Baca je lee. Komen dari press pun ok.

So kelmarin lepas kes terUTUBE tu aku pun terjaga dan terburung Hantukan diri aku nie utk tgk semua episod... gile tu.. 2 malam berjaga nak khatam cite nie.. heeee. Jalan cite biasa aa dah boleh agak.. tapi yang buat aku terxcited lebih tu is lakonan Gee.. WOW!!! Thumbs Up!! terpegun kejap tgk lakonan dia.. x sangka dia boleh berlakon sebaik itu. Natural sungguh. Terasa rugi pulak bila baru skg Gee nak berlakon. Klu dari dulu .. agak2 kat mana ek tempat Eja skg nie?;).

Dgrnya akan ada season 2 utk cite nie dan sebab itulah endingnya mcm tu.. hmmm .. ok.. Jgn season 2 nanti cite lebih kurang jee dah lee. Harap lebih baik lagi. Dan ofcoz klu btul .. aku tertunggu2 lakonan Gee lagi. Tapi cite2 mcm nie slalu nya klu kat TV 1/2 jam + iklan. Pastu slalu time aku xsempat nak smpai umah. Klu mcm tu terUTUBE lagi lee nampaknya.

Dah 2x cite nie diulang kat TV1... Suhan Movies kuarkan lee vcd.. mesti ramai nak beli...


6 comments:

... said...

rajin nyer ko su jadik burung hantu.. x ngantuk ke.. :D

KECU said...

tu leee prob nya.... xpe2 cepat skit kurus... hehehehee

izanmohd said...

dua malam ek.. ku satu malam jek. huhu..siang ku tgk, ptg gi futsal..balik malam sambung tgk smpi kul 6 pagi..huhu. memang lakonan Jee mantop! tak sangka

KECU said...

ku terpaksa le 2 mlm... siang keje beb.. hhehehe... a ah power ek K G berlakon...

Anonymous said...

soh k gee kem salam rosham nor aku a.k.a rusmawar..:-D

KECU said...

ahhahahaaaampehhhhh..