Tuesday, July 14, 2009

VOKAY ....................

Macam x percaya pun ada bila jumpa balik geng2 skolah. Bentuk fizikal n wajah semua dah berubah. Bila tgk semula pic2 lama memang gelak xhengat.. Ayien aa suh aku create FB grup vokay... mula2 geng2 pmpuan jee.. pastu dah meningkat .. dak2 lelaki pun ada.. yg lama gile x jumpa n x terpikir pun akan jumpa.. berjumpa semula. Macam2 cite ada..

Skg Sekolah Vokasional Ampangan Seremban dah xde lagi.. dgrnya nama dah tukar... wajah pun dah bertukar.. Tapi memori tetap ada. Sekolah unik bagi aku coz mcm blajar kat dlm kawasan perindustrian. Bangunan2 semua penuh bengkel. Bunyi mesin hari2. Uniform skolah susah nak jumpa ... coz semua pakai baju bengkel or coverall. Budak2 commerce mcm aku jee yg pakai baju skolah. Tapi building commerce pun akan bising bunyi mesin walaupun x de mesin. Bunyi typewritter aa apa lagi.. dak2 PPJ (pengurusan pejabat) akan pektis kelajuan menaip... mcm hujan time tu bunyi typewritter zaman karbon n kena tekan kuat2 tu... heeee. Aku walaupun x terlibat dlm sessi kelajuan tu.. tapi aku suka tul sergah diorng time tu.. coz menda tu kena pokus xleh wat silap.. Time2 mcm nie lah klu sergah harus terkejut kambing... hilang semua.. hehehee... Sorri ek ayieen .. aku slalu sergah kat tingkap.. tapi ko x fail kan peksa... hehee...

Tingat plak warden cabut kepala plag tv coz xbagi kitorng tgk tv... tapi silap aa.. wat kat dak2 vokay.. dah sah2 dirong blajar elektronik n elektrik.. heheh.. x smpai 5 minit dah boleh tgk balik tv tu... heee.

Xsabar nak rafting and camping Aug nie....



TEAM NETBALL 92'

1 comment:

Hudd Pique Lovato said...

Wing attacker tuh..