Friday, August 07, 2009

REUNITE, RAFTING, CAMPING...

VOKAY TOGEDER2 AGAIN..

Reunion Vokay ngan geng2 lama tahun 92... Best gile... biasa aa dah lama xjumpa n bila jumpa menjerit.. mmg adatnya mcm tu.. xpuas jumpa n nak jumpa lagi..insyaAllah Dec nie.

Tak terkata...

Selepes 17 tahun...

RAFTING .. "CHICKEN DROP"

Dah lama gian nak rafting.. last week dpt gak lepaskan gian ditangga eh silap.. di Kuala Kubu. walaupun ada gak yg xdpt pegi last2 minit tapi xpe xtvt berjalan lancar. Pkl 5.30am Rus dah sms suh bangun.. seb baik aku memang x tido pun.. 6.15am aku dah berjoging g tunggu depan Penara... itu ini smpai kat KKB pkl 8.30am.. Tolak campur breakfast ngan darab n Kali semua, dlm pkl 10++ gak lee baru stndby kat tempat kejadian. Brader guide tu kasik taklimat lama laa plak.. aku ngantuk.. uhuhuhuu..

Ada 4 jeram..start dari level 2 ke level 4.. Semua kami lalui dengan selamat .. Alhamdulillah..

Mengharapkan bot2 terbalik tapi ada 1,2 je yg menjadi. Bot aku x terbalik coz berat... x tau apa yg berat, orgnya atau botnya... heee. Kitorng dah siap sengetkan bot n tarik nak suh terbalik.. x gak menjadi.. dah tergelak2 segala terus je aku terjun... haa pueh ati... hehehehe.


Standbyyy...

Tenggelammmmmm.....


XTVT nie xberenti .. akan diteruskan dengan pelbagai xtvt di masa akan datang.. InsyaAllah klu xde aral melintang pukang on 15 Aug nie aku g rock climbing kat batu caves..


Selesai... jumpa next xtvt...

CAMPING DI IB..

Camping?.. hehhee... insyaAllah aku g tengok TEATER MUZIKAL TUN ABDUL RAZAK, diadaptasi melalui ilham pelajar2 ASWARA, sebuah arahan dari DATUK RAHIM RAZALI, lakonan utama oleh RASHIDI ISHAK & FAUZIAH LATIFF.


16 - 20 August 2009
Tiket RM30 - RM50


Terajunya... (pic from Fauziah Latiff facebook.. KG pinjam gambo nak amik aura.. hehehe)

p/s : Good luck to Ija on FFM... BLOG MATE

No comments: