Saturday, November 21, 2009

2012 ---- cantiknyaaaaaa ..... poster ..


Cantikkan posternya..


Beramai2 pegi menonton sewaktu hari pertama tayangan filem ini. 2 set popcorn regular. Abes sebelum selesai filem tu. 2 jam 30 minit duduk didalam panggung.

Sewaktu menonton, banyak adengan yang biasa aku tgk dlm filem2 Hollywood. Scene recycle. Oleh sebab itu secara x langsung scene2 itu dah boleh aku agak apa kesudahannya. Filem ini hebat dari segi efek tetapi kurang dari segi jiwa (aku quote kata2 kwn aku dan aku stuju). Rate aku utk filem nie : 3x menguap.

p/s: Tengok PAPADOM lagi bermcm2 jiwa yang ada.. klu nak dibandingkan dgn filem ini yg xde jiwanya...Jadi sokonglah filem tempatan.. heee.

2 comments:

ZeQ said...

org 4x nguap..
kuar panggung gelak2 lg..
mengong nye ending :P

KECU said...

hahahaaaa.... yg best rasanya si YURI tu je kot... ekekekee