Friday, January 20, 2006



12.06pm Thursday-- Mata aku tak mengantuk lagi.. nak tgk TV tak ada cerita best.. so aku ngadap PC aku... fikir2.. baik aku buat background blog nie...
Puas gak aku nak adjust resolution nya coz graphic card PC aku tinggi.. klu nak compare ngan Pc kat ofis aku... so bila tgk kat PC umah .. gambo tu len sikit... pixelnya rapat2..
eemmm.... alang2 dah stayback baik aku siapkan wsite aku... tak lama lagi akan ada ajememang wsite... fotopages aku pun aku nak renovate gak...
dah pkl 1.00am... tidolah.. esok nak keje...

3 comments:

Rachel said...

I don't know if you speak English, but that girl is ADORABLE!!! Awww....

KECU said...

i can speak english..thank you..
that's my daughter..and also thanks for visiting my blog.. see u again...

Anonymous said...

waaaaa dah pandai men kempiter dia.. err nk skiping de london gak.. aaaaiii laaaaik! huekeh keh keh