Tuesday, January 17, 2006

SEPERTI BIASA



Hari nie sama mcm hari2 yg lain... pagi2 aku akan redah MRR2 utk pegi Setapak hantar anak aku kat umah Mak.. pastu redah traffic jam utk pegi ofis pulak.. klu aku bernasib baik aku akan sampai sebelum pukul 9. klu tak lepas pukul 9 baru sampai.. dan klu tak lagi, aku dpt surat hehehe...
Travel mcm aku nie.. ikut nasib.. klu jln clear dan smooth aku memang bertuah.. Travel mcm aku nie tak boleh silap sikit.. masa lari.. so aku akan susah... semuanya kena tepat.. klu anak aku wat hal pagi2.. memang aku pening kepala coz masa dah lari!!..
Oleh kerana aku dah lama travel mcm nie.. so bila dok umah time cuti... aku gelisah nak kluar... anak aku pun mcm tu gak...
Ada gak member yg tanya "ko tak penat ke?"... dah ari2 dah rasa mcm biasa jeee....

No comments: