Tuesday, January 03, 2006

BAIK PUNYA CILOK.... CILOK LAGI!!!



Aku pegi tgk BAIK PUNYA CILOK.. eemm lawak memang lawak. Aku gelak dari mula sampai habis. Aku suka stail Afdlin. Lawak dia tak over sgt. Tak payah nak wat aksi2 lawak senario tu... pakai dialog jee dah boleh gelak.

Lagi satu cilok.. aku pengsan kat umah. Darah aku kureng. Doktor kasik aku byk vitamin. Makan ajelah klu nak sihat. Masa pengsan tu aku rasa mcm tgh naik roller coster.. tak tau lee aku klu semua org pengsan rasa mcm tu atau aku sorang jek..

Tahun 2006 dah mai. Biasalah kat sotkabo sibuk cerita pasal azam tahun baru.. ndak2 klu part tanya kat artis. Ish bosan giles aku. Bila tahun baru jeee sibukkkkkkk tanya pasal azam baru. Tanya lee benda len.

Ari nie pun opis lengang .. org sibuk amik cuti hanto anak pegi skolah...

Aku buat masa nie lepak jeee ngadap blog aku nie... hehehe

No comments: